Tuesday, May 31, 2005

Motorku rosak lagi...

He he he... kesian si qiddas.. walaupun kaki kebas-kebas, terpaksa gak dia berusaha bersungguh-sungguh menolak aku dan motorku sampai ke bengkel motor.. qiddas.. " sesungguhnya, lubang hidungmu, tetap menjadi pojaan hatiku.."

Sebenarnya, cerita ini bermula bergini,
Tengahari tu aku balik rumah, lepas makan tengahari aku terus balik semula ke tempat kerja. Sebaik sahaja aku melewati pintu gerbang, tiba-tiba, motor kesayangan aku tu tersedak-sedak. Aku terus teringat suatu peristiwa lama dahulu, hampir dekat 8 ketul jugak terbang.. Ohh tidak.. ohh jangan.. Tapi peliknya, kali ini enjinnya tidak mati. Cuma, hampir mati bila aku cuba menarik minyaknya. Oh sudah....

Petangnya tu, si qiddas le yang dok tlong aku menolak motor tu. Walaupun dia ada hal penting lain, tapi dia sudi nak tolong aku. Tu yang buat nak nangis tu.. uhukk uhukk... Dan aku plak, dekat tujuh posen gak le terbang pasal kena ganti koil api.. uhukk uhuukkk..


.. Sekian !!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ehehe. no problem. small matter. (ni baru aku baca betol2. aku kat cc ni. tgh tunggu orang create game utk warcraft 3. lembab betol. macam alas kaki depan jamban.)

11:39 PM  
Blogger goJiRa said...

alas kaki depan jamban bukan kategori lembab.. tapi lokos..

12:13 AM  

Post a Comment

<< Home