Thursday, May 26, 2005

The Qiddas

http://www.theqiddas.com/sourmilk/

Nak je aku jitat budak ni. Tapi tak leh. Nasib baik hensem.
Har har har har... pujian tak ikhlas ni diq.. Ape-ape pun, pasal
dia le aku kena tanam minat nak ber-blog ni. Bukan ape saje je
nak melepaskan perasaan selepas seharian menyapu nyapu kat
tempat kerja ni. Karang kalau tak lepas ada le yang kena
penyapu gamaknya.

Orang rumah aku dah hantar kad jawapan menerima tawaran kursus
untuk melanjutkan pelajaran tu. Hmmm RM1.4k gak kena ada untuk
pendaftaran. Setiap semester kemudian, kena bayar RM1k plak.
Kenalah jimat.. kenalah menabung.. kenalah ikat perot..

Anak aku plak.. makin pandai.. makin keletah.. dan dah makin suka
mengacah serta buat gimik.. yang kesiannya, dia selalu kena ngan
aku balik. Dan tak eloknya, selalu gak suka menjatuhkan diri apa
bila tersilap panjat dan tersadung. Melalak le kerjanya.

Kerja... arrggghhhhh malas nak cite.. batang penyapu pun tak nak
ganti.. jangan cite pasal benda lain. Wat sakit hati iyo...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aku memang ensem, emmy. aku memang ensem.

5:21 PM  
Blogger goJiRa said...

ensem dan gendut...
har har har har har har har

7:26 PM  

Post a Comment

<< Home