Wednesday, May 25, 2005

Suatu Permulaan..

Tu dia.. Cam ne nak mula? Aku pun tak tau. Daftar dengan tuan tanah dah lama. Tapi tak pernah nak buat rumah atau bertapak di sini. Hari ini mungkin aku terpaksa bertapak juga. Kenapa? Ntah...

Cerita menarik hari ini, aku masih kaku.. kaku dalam kenyataan.. kaku dalam kehidupan.. kaku dalam pergerakkan.. Kenapa? Ntah...

Orang rumah aku dapat surat tawaran untuk sambung belajar hari ini. Kursus peringkat Sarjana.. Wahhh.. aku apa ada? Sijil lapuk aje.. bila nak naik-taraf agaknya? Tak dapat naik-taraf sijil tak pe, janji aku dapat naik-taraf kehidupan ni.. tapi aku rasa.. susah bebeno nak naik-taraf ni. Issshhhhhh...

Tang kerja plak.. lagi la iisssshhhhh... semua nak murah, semua nak potong, tapi kena lah pikir dari A sampai Z. Kalau tang mula je murah, tang masa depan pun kena tengok gak. Ni semua penangan dari 'Open Source' Era sekarang. Si Bodoh.. makin bodoh.. Si Macam Pandai.. lagi le naik tocang nak tunjuk pandai.. Ntah lah...

2 Comments:

Blogger qiddas said...

sabo, mie. ni semua cobaan dunia. haha!

1:39 AM  
Blogger goJiRa said...

agi idup, agi ngelaban...

7:25 PM  

Post a Comment

<< Home