Tuesday, June 07, 2005

Aku nak balik...

Hehehe.. dah dekat jam 10 rupanya. Eeee.. nak balik.. nak balik.. tapi aku tak siap lagi tukar 'tape backup'. Isshhh....

{Berhenti menaip kejap.. Pi buat kerja..}

Alamak.. alamaakk.. alamaaaakkkkkkkkk.. baru teringat, kena beli roti karang.. isshh isshhh isssshhhhhhhh..

Perkara yang agak bagus hari ini.. hehehe tentu le pasal makan. Aku dapat makan tempe goreng. Dah dekat 2 3 hari gak tak dapat tempe goreng garing cam tu.. Mmmmm syoknyee...

Perkara lain, anak aku yang sorang tu dah pandai merajuk. Tak dapat keluar bilik, pasal kena kunci pun dah pandai tarik muka. Bukan main jelingnya kat orang dengan aksi dan gaya membantah. Sambil merengek sesikit lagi. Bila pintu terbuka sahaja. Wah wah wah.. siap gelak jahat lagi. Waaa.. cam ne agaknya bila dia dah ada adik nanti. Dan, dua tiga hari lepas, aku ternampak satu gigi geraham susu dia dah muncul. Peh.. patot le 2 minggu kebelakangan ni perangainya lain sikit. Asyik-asyik menangis je kerjanya. Malam dan masa tidur pun sama.

Bil.. bil.. bil.. wah banyak gak yang tertunggak...

Dan kerja-kerja rumah aku masih banyak lagi tak dikemas-kini. Dah le kerja kat tempat ni tak pernah habis. Sapu sana, sini sampah. Sapu sini, sana sampah. Sapu sana sini, situ pulak bersampah. Ahh.. ahh.. ahhhh...

Nasib baik gak dua tiga hari ini hujan agak kerap mencurah bumi. Tapi bila cerah, bahang dan terik matahari amat terasa sekali kepanasannya. Banyaknye dosa aku ni...

"Ya Allah Ya Tuhanku.. Ampunilah dosaku serta saudara-saudara seIslamku..."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home