Tuesday, June 28, 2005

Botakkan kepala...

Botak Mata Nombor Satu
Dah lama aku tak botakkan kepala. Cam makin rimas je sekarang. Ingat lagi aku. Memula cuba botakkan kepala. Ingatkan senang. Hehehe.. Susah ghupenya kalau nak buat sendiri. Mak aku le yang jadi tukang botakkan kepala aku. Sambil tangannya mencukur rambut aku, sambil tu gak mulutnya dok bebel-bebel pasal faedah yang aku dapat dari botak kepala. Benda yang banyak keluar dari mulutnya, cuma menunjukkan dia tak suka aku botak. Hehehehe.. tapi akhirnya, aku dibotakkannya. Lantak lah.. Terima kasih mak.

Pagi ni, bangun2 je dah agak siang. Sape plak yang tutup jam loceng aku ni. Pepandai je. Dah aturkan cecantik untuk bangun awal. Tapi terlepas gak. Nasib badan. Lepas bersarapan, dok pikir-pikir, pekebenda nak dibuat. Basuh baju sikit. Siram pokok bunga sikit. Kemas rumah sikit-sikit. Hehehe.. jadi le dari tak buat ape-ape. Lepas ni nak pi Bank kejap. Nak korek duit mana-mana ada. Hehehehe.. belanjawan lari ooo..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home