Tuesday, June 14, 2005

Syoknye tidooo

Aku kena kije pagi hari ni. Mandor aku cuti. Kecemasan. Cam lipas kudung plak bila tak de mandor. Dah le aku sorang kuli kat situ. Mengangkut penyapu dari atas ke bawah, dari timur ke barat. Pulak tu, tetiba plak hari ni, cam hari sampah sedunia. Berbakul bakul muncul. Dan berbakul bakul gak benda yang bukan bukan keluar dari mulut aku.

Geram pun ada, hangin pun ada.. birat birat tul badan..

Balik umah petang, kena buat tu, buat ni.. lepas makan, tetiba enjin perlahan je gerakannya. Ape lagi, sayu je lah biji mata. Isshhh... Bantal.. ooo bantal.. Aku pun tak sedar, jam berapa anak aku tido, jam berapa aku masuk tido, dari jam berapa gak bini aku jadi jaga tunggu aku pindah masuk bilik tido. Hehehehehe.. Sape suh jaga.. lain kali angkat terus le masuk bilik.. :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home