Wednesday, June 15, 2005

Tokey dan aku..

Hari ni, masuk masuk kije je, dapat memo. Kena buat tu, buat ni, kemaskini tu, kemaskini ni. Waaa... diorang ni.. hari ni suruh... hari ni nak.. ingat ape? Hari-hari nak layan orang je ke? Sampah-sampah ni tak yah layan? Aik, aku sapu sampah pun kena jaga hati orang. Pulak tu orang tu kuat buat sampah. Dah tu, tak reti-reti plak nak letak sampah kat tempat sepatutnya. Hangin tul satu badan.

Dah le pagi tadi aku hangin. Hangin sungguh, ingatkan kerja tu memang aku dapat. Rupa-rupanya tak. Pulak tu, kena tunggu kata putus dari banyak orang pulak tu. Arrgghhhhh dah le hari tu mintak bukan2. Kata harga murah, nak tambah-tambah. Kan ke dah jadi mahal. Dah le jadi mahal, pulak tu, bukan dia yang buat keputusan untuk jayakan kerja kerja tu. hampeh.. hangin... cis cis ciissss...

Cam terkena pulak.. dah le aku malu nak cakap ngan pembekal barang.. barang dah pesan.. cam dah pasti nak buat kerja tu.. uwaaaaaa... apsal ada orang canggini..
cakap belit belit. Ape, dia ada gak udang disebalik mee ke?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home