Monday, June 27, 2005

Tuah Muhammad

Pagi tadi aku pi JPN. Daftar anak ke dua. Cam takot je nak daftar nama anak guna nama tu. Tapi, tak de ape-ape berlaku. Boleh je. Diorang tak tanya ape-ape. Lantak lah. Sedap tak? Kalau tak sedap, hehehe gamaknya aku lah yang kena tukar nama. Ha ha ha ha

Lepak kat Sepital, jumpa kengkawan sat. Tapi tak de berita yang mengembirakan. Hari nak ujan, aku balik. Sampai umah, tak tau nak buat ape. Cari 'Notebook' lama. Cucuk kat wayar talipon. Hehehehe. Nasib baik leh masuk internet. Hilang boring jap. Aku rasa hari ini nak masuk kerja awal sikit. Leh makan dulu. Hehehehe.. boleh le berjimat sikit. Poket pun dah makin kering dan gersang je ni.

Ape kabo anak-anak aku ngan orang umah kat Melaka tu. Dari SMS orang umah, ibu dia okay-okay je. Irah plak, masih nak berdokong aje. Dan si adik, hehehe kitorang gelarkan dia Mamat, pun okay gak. Bagus lah tu. Ape-ape pun, abah korang ni, akan cuba kerja kuat untuk korang semua. Abah doakan korang semua sihat sejahtera hendaknya. Amiiinnnnnnn

0 Comments:

Post a Comment

<< Home