Monday, August 22, 2005

Merdeka punya pasal...

Ni le akibatnya asyik tengok peti televisyen hari-hari. Oleh kerana siaran iklan yang dah makin kerap dua puluh empat jam kat tv tu, maka orang macam aku boleh juga terpengaruh. Ngan anak aku yang belum 2 tahun pun dah terpengaruh.. Iklan losyen yang sapu kat pipi tu, siap diajuknya pompuan tu menyapu pipi.. Irah.. Irah...

Pasal aku plak.. asyik terpandang le satu iklan tu. Kat TV3 keluar... kat 8TV pun keluar.. kadang2 geram.. kadang2 muak.. isshhh.. tak boleh jadi ni.. si qiddas dah lama ada.. bos aku pulak.. dah 3 bulan ada... aku je yang tak ada-ada lagi.. ee eee eeee...

88 ketul je diorang kata sebulan.. kite tengok sape yang kena.. aku ke diorang.. har har har.. 99% mesti aku yang kena dulu.. pasal memula, aku kena le daftar dulu.. iye tak.. har har har.. akhirnya.. adalah dengan ini, pada hari ini, kat rumah aku.. dah ada.....

jenggg.. jeng... jeeennnngggggg


Woooiii orang-orang kampung.... aku dah ada...... Streamyx Jalur Lebar

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eleh.. dapat modem pree pun nak kerek ke? ekekeke..

amacam.. jom buat autosurf jom.. :D

5:31 PM  
Blogger goJiRa said...

hahaha..
ni apply streamyx bukan pasal modem free
terpengaruh ngan iklan...
pastu.. akhirnya, cam kena kencing gak..
hampeh..

mahal tul internet kat mesia ni...

pasal autosurf tu.. kena tangguh..
mesin lom laju lagi..

12:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

lielin pun pakai streamyx gak tp...kalo tak pakai rugi sbb bayaran tetap sama..baik on aje internet tu 24 jam..

3:42 PM  

Post a Comment

<< Home