Tuesday, September 20, 2005

Surel buat bebudak X-SMA 1991

Diceduk dari http://groups.yahoo.com/group/xsma91/
bergini bunyinya :

Dari : Gojira
Tarikh : Selasa, September 20, 2005 7:42 pm
Perkara : BALAS: [xsma91] Apa Khabar?

wei.. lord.. aku ko tak nak ucap tahniah gak
ker? hehehehehe

kisah bebudak kite terkini :
salleh - last kisah yang aku tau, kije kilang lagi
supervisor kot.. kat batu berendam... dengan
amek partime jual prepaid kad.. merata2 tempat berjaya
dia jelajah.. menjual pastu.. diam je.. aku ingat
dah sibuk gile kot.. Dengar nak kena tukau JOHOR...
(wei.. ape cite permintaan aku?)

Din - sekarang kerja jaga koko.. dekat dalam port
alaa kat PTP tu.. duduk kat area Senai kot..
aku pun dah lupa.. hehehe.. dia beranak dulu (pompuan
lagi kot) ke aku yang beranak dulu.. hehehe
so sekarang ni aku dah sepasang.. jom celen..
tapi bross ko dah empat ker?

Jeff - lama aku tak jumpa sopak sorang ni..
lord, taman munshi mana? KL ke? hehehe aku baru
bercadang berumah kat area Bandar Putra KULAI...
tengok le rezeki anak-anak...

Bross - pun dah lama tak jumpa PUNK sorang ni..
hehehe.. tak ada jodoh je nak balik kampung sama..
ape-ape hal pun, family aku plan nak buat majlis
berbuka puasa RAMADHAN ni.. jom balik KOTA..

Lord - hahahaha.. jaga orang VVIP ke ?? aku selalu
gak nampak VVIP kat sini.. hehehe aku dah tukar
kerja kat
http://www.edengarden.com.my
baru setahun. pening gak kepala.. banyak hal...

Nani - dengar kata dah jadi pengurus kat melaka
ni yang dok lepak bukit beruang sekarang ni aku
rasa itu pun si salleh bagi tahu.. salleh kata dia dah
senang.. amiiinnnnnnnnnnn

Aku - hehehe.. masih kerja lagi.. masih cuba untuk
hidup lagi.. belum senang.. hutang keliling pinggang
lagi.. tak de usaha nak tinggalkan terus makan gaji
tengok le lagi 2 tahun... hmmm salleh tak
berani aku lagi la... hehehe

pokok sening ngan adela dah tebang
keledang dan tunggal belum dan bakal menyusul.. tapi
minyak ada le dapat RM1k lagi sebulan.. 100% tolak
kilang felda tu.. dan aku bangga (walau aku
tak tolong mak aku) ladang mak aku dah 2 tahun turun2 dapat
anugerah ladang paling bersih.. hehehehe..

okay itu je.. ape ape peratikan
blog aku kat
sini.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ooooo...asal kota eh,setempat ah kiter..

9:49 PM  
Blogger goJiRa said...

hehehe kota tinggi besau..
felda mana wei? :D

6:26 PM  

Post a Comment

<< Home